Dostawa i Płatności

1. Dostawa

1.1. Dostawa Produktów realizowana jest na terytorium Polski za pośrednictwem Paczkomat InPost i Kurier InPost (w tym kurier za pobraniem pocztowym).

1.2. Koszty dostawy są wskazane podczas składania zamówienia i zależą od wybranego sposobu dostawy.

1.3. Termin realizacji zamówienia wynosi ok 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

1.4. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w momencie jej odbioru. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.


2. Rodzaje płatności

2.1. W Sklepie dostępne są następujące metody płatności:

  • BLIK

  • bramka szybkich płatności TPay

  • płatność za pobraniem pocztowym

  • płatność za pomocą przelewu tradycyjnego (52 1240 6768 1111 0011 5207 0288, tytuł przelewu: Numer Zamówienia)

2.2. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.

3. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta (z dnia 30 maja 2014, Dz.U. 2020 poz. 287 ze zm.), masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
  2. Termin uważa się za zachowany, gdy wyślesz oświadczenie przed jego upływem.


4. Jak złożyć oświadczenie o odstąpieniu

Aby skorzystać z prawa odstąpienia:

  • Wyślij oświadczenie na adres e‑mail: czesc@chatkazielarza.pl.
  • Alternatywnie możesz wysłać je listem na adres:
    Wydawnictwo Malwa, ul. Główna 46, 55-120 Niziny.


5. Zwrot produktu

  • Masz 14 dni od dnia złożenia oświadczenia, aby odesłać produkt. Za zachowanie terminu wystarczy nadanie przesyłki przed jego końcem.
  • Koszty odesłania ponosi kupujący.
  • Produkt zwracany powinien być w stanie niezmienionym, z oryginalnym opakowaniem oraz z minimalnym stopniem użycia służącym wyłącznie ocenie cech produktu.


6. Zwrot płatności

  • Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia lub zwrotu towaru (w zależności, co nastąpi później) .
  • Zwracamy wszystkie uwzględnione płatności, w tym koszt najtańszej opcji dostawy oferowanej oryginalnie.
  • Jeśli wybrałeś droższą opcję dostawy niż standardowa, nie zwracamy różnicy.
  • Zwrot zostanie dokonany w tej samej formie płatności, chyba że uzgodnimy inaczej bez dodatkowych kosztów dla Ciebie .


7. Wyłączenia prawa odstąpienia

Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku produktów:

  • personalizowanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie, np. ilustracje na życzenie,
  • mających krótki termin przydatności,
  • dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, którego otwarcie wyklucza zwrot.


8. Reklamacje

W przypadku otrzymania wadliwego, uszkodzonego produktu, proszę napisać wiadomość wraz ze zdjęciem pokazującym stan produktu oraz numerem zamówienia na adres mailowy: czesc@chatkazielarza.pl. Po rozpatrzeniu reklamacji klient otrzymuje możliwość wymiany produktu na produkt nieuszkodzony lub częściowej rekompensaty finansowej.


9. Kontakt

W sprawie zwrotów lub pytań skontaktuj się:
czesc@chatkazielarza.pl .
Prosimy o dołączenie numeru zamówienia.


10. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych obowiązują odpowiednie przepisy prawa (ustawa o prawach konsumenta, Kodeks cywilny).

Koszyk