Dostawa i Płatności
1. Dostawa
1.1. Dostawa Produktów realizowana jest na terytorium Polski za pośrednictwem Paczkomat InPost i Kurier InPost (w tym kurier za pobraniem pocztowym).
1.2. Koszty dostawy są wskazane podczas składania zamówienia i zależą od wybranego sposobu dostawy.
1.3. Termin realizacji zamówienia wynosi ok 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
1.4. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki w momencie jej odbioru. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.
2. Rodzaje płatności
2.1. W Sklepie dostępne są następujące metody płatności:
-
BLIK
-
bramka szybkich płatności TPay
-
płatność za pobraniem pocztowym
-
płatność za pomocą przelewu tradycyjnego (52 1240 6768 1111 0011 5207 0288, tytuł przelewu: Numer Zamówienia)
2.2. Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.
3. Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta (z dnia 30 maja 2014, Dz.U. 2020 poz. 287 ze zm.), masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
- Termin uważa się za zachowany, gdy wyślesz oświadczenie przed jego upływem.
4. Jak złożyć oświadczenie o odstąpieniu
Aby skorzystać z prawa odstąpienia:
- Wyślij oświadczenie na adres e‑mail: czesc@chatkazielarza.pl.
- Alternatywnie możesz wysłać je listem na adres:
Wydawnictwo Malwa, ul. Główna 46, 55-120 Niziny.
5. Zwrot produktu
- Masz 14 dni od dnia złożenia oświadczenia, aby odesłać produkt. Za zachowanie terminu wystarczy nadanie przesyłki przed jego końcem.
- Koszty odesłania ponosi kupujący.
- Produkt zwracany powinien być w stanie niezmienionym, z oryginalnym opakowaniem oraz z minimalnym stopniem użycia służącym wyłącznie ocenie cech produktu.
6. Zwrot płatności
- Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia lub zwrotu towaru (w zależności, co nastąpi później) .
- Zwracamy wszystkie uwzględnione płatności, w tym koszt najtańszej opcji dostawy oferowanej oryginalnie.
- Jeśli wybrałeś droższą opcję dostawy niż standardowa, nie zwracamy różnicy.
- Zwrot zostanie dokonany w tej samej formie płatności, chyba że uzgodnimy inaczej bez dodatkowych kosztów dla Ciebie .
7. Wyłączenia prawa odstąpienia
Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku produktów:
- personalizowanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie, np. ilustracje na życzenie,
- mających krótki termin przydatności,
- dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, którego otwarcie wyklucza zwrot.
8. Reklamacje
W przypadku otrzymania wadliwego, uszkodzonego produktu, proszę napisać wiadomość wraz ze zdjęciem pokazującym stan produktu oraz numerem zamówienia na adres mailowy: czesc@chatkazielarza.pl. Po rozpatrzeniu reklamacji klient otrzymuje możliwość wymiany produktu na produkt nieuszkodzony lub częściowej rekompensaty finansowej.
9. Kontakt
W sprawie zwrotów lub pytań skontaktuj się:
czesc@chatkazielarza.pl .
Prosimy o dołączenie numeru zamówienia.
10. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych obowiązują odpowiednie przepisy prawa (ustawa o prawach konsumenta, Kodeks cywilny).